Układ hamulcowy
: Bardzo skuteczne hamulce mimo braku ABSu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Podłużnica
Układ elektryczny
: Przełącznik zespolony
4,0
Całokształt
Jak na pierwsze auto w karierze kierowcy - gorąco polecam! Nie jest drogie w utrzymaniu, zagazowany jest jeszcze bardziej ekonomiczny, a i bardzo dobry do \'praktycznej\' nauki jazdy samochodem:)
Wrażenia
3,0
Silnik
Kultura pracy jak najbardziej in plus. Całkiem nieźle wygłuszone wnętrze. Niestety wielki minus za silnik 1.3 w tej budzie. To zdecydowanie za mało...
4,0
Skrzynia biegów
Prawie żadnych zastrzeżeń. Czasami jakiś bieg nie wejdzie ale przy 14letnim samochodzie uważam to za norme.
3,0
Układ jezdny
Byłoby dobrze gdyby nie brak wspomagania w mojej wersji...
Komfort
5,0
Widoczność
Żadnych zastrzeżeń. O niebo lepsza niż w Vectrze B, która mam okazję czasami jeździć.
4,0
Ergonomia
Jak dla mnie wszystko na swoim miejscu:) No może brak uchwytów na napoje
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń. Zimą troche wolno się grzeje ale przypuszczam, że to kwestia małych odległości i wymiany termostatu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca nie narzeka;) troszkę mało miejsca na tylnej kanapie.
5,0
Wyciszenie
nie można na nic narzekać!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ma już 14 lat, wiec naprawy zdarzają się dość często. Zamienniki są na większość części, więc ceny są przystępne. Jeżdżę głównie na LPG i daje rade jako student:) Spalanie podaje przy jeździe własnie na LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena mała nawet aut z okolic 1995-2000, a mój Escorcik nigdy mnie nie zawiódł - zarówno w mieście jak i w trasie, a kawałek Polski zwiedził.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam zbyt bogatego wyposażenia, co ma dobrą stronę - nie ma się co psuć:)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jedyna usterka, która prześladuje wszystkie Escorty to nieszczęsny przełącznik zespolony...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW
[l/100km]