Inne
: Precyzyjny układ kierowniczy i sztywna charakterystyka zawieszenia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Korozja nadwozia
Przeniesienie napędu
: Zużywające się sprzęgło
Układ elektryczny
: Regilator napięcia ładowania
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Niestety 60-konna Endura oferuje trochę za mało
3,0
Skrzynia biegów
Lewarek sztywny i wymagający odrobiny siły, nie próbuj sportowej jazdy i szybkiego zmieniania biegów, bo lubi zazgrzytać. Po przebiegu 100 tys km czasami nie chce 'wejść' wsteczny
4,0
Układ jezdny
Precyzyjny układ kierowniczy. Samochód dość sztywny, co daje poczucie bezpieczeństwa na zakrętach, ale bywa bardzo niewygodne na dziurach - zwłaszcza sztywna belka z tyłu.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby, cienkie słupki.
4,0
Ergonomia
Ostatnia modyfikacja wnętrza sprawiła że jest znośnie ładnie.
Wygodne dość twarde fotele.
Ergonomia OK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód OK. Tył raczej dla tych do 170 cm
4,0
Wyciszenie
Jak na te lata i tę klasę to OK.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zabezpieczenie antykorozycyjne raczej słabe.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 60KM 44kW
[l/100km]