Podtrzymuję opinię, że jak na takie pieniądze, to auto znakomite :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Po przejechaniu kolejnych 2500km podtrzymuję opinię. Na nasze drogi ten silnik to aż nadto...
4,0
Skrzynia biegów
Jak wyżej, ale wydaje mi się, że to wina sprzęgła, które jest podciągnięte na MAX...
5,0
Układ jezdny
Born to fly...
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zmian, przyzwyczajam się do lusterek ;)
4,0
Ergonomia
Bez zmian.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W bardzo deszczowe świąteczne dni zaparowywały boczne szyby (te na wysokości bagażnika) oraz lekko tylka. Dmuchawa była na 2 biegu. Pewnie na 3 by nie zaparowywało, ale nie zależeło mi na tym, aby to sprawdzać...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak wyżej.
4,0
Wyciszenie
Muszę powiedzieć, że jednak wyciszenie jest ok, zwłaszcza pomiędzy 2000-3500rpm.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ostatnio pokonałem 2500km, przeważnie trasa. Spalanie w trasie wyszło 5.7l/100km (przy dość obciążonym aucie - ja+żona+dzieciak+ponad 100kg bagażu). Spalanie zdaje się bardzo niewiele zależeć od nogi - jeździłem w trasie > 100km/h, najczęściej 120 lub 130km/h (zero radarowców ;) )
5,0
Stosunek jakość/cena
Sprawdźcie ceny giełdowe, to sami zobaczycie - nie widzę konkurencji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Coś piszczy w okolicy wspomagania kierownicy, Albo to wina tego, że pasek rozrządu po niedawnej wymianie nieco popracował...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
albo wspomaganie do wymiany - i wtedy będzie drożej...
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Escort VI Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW 1993-1995