Przestronny samochód, bez problemu 4 osobowa rodzina jeździ nim na wakacje. Typowy samochód do wszystkiego. Zawodność poza silnikiem niewielka. Gdyby nie ten silnik dałbym nawet +4
Wrażenia
2,0
Silnik
Za słaby, głośny
4,0
Skrzynia biegów
dobrze zestopniowana, długi 5 bieg - ja to lubię
3,0
Układ jezdny
zawieszenie twarde ale dla mnie OK. Troche za szybko zużywają się niektóre elementy
Komfort
4,0
Widoczność
wąskie słupki, duże szyby. Nie 5 bo mam z tyłu skrzydełko które trochę przeszkadza
2,0
Ergonomia
Długie ruchy lewarkiem, kontrolki przeciwmgielnych i ogrzewania szyby zasłania się rękami gdy są na kierownicy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jakiś dziki patent z nawiewem na przednia szybę im ustawia sie cieplejsze powietrze tym słabiej dmucha. Poza tym nagrzewa sie szybko
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O to jest duży plus tego samochodu, z przodu na prawdę dużo miejsca a i z tyłu da się wytrzymać
4,0
Wyciszenie
Niezłe nic nie skrzypi może dlatego, że składali go niemcy. Przy większych prędkościach niestety mocno słychać silnik - no ale to przecież diesel
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa w mieście tragiczne do 8l/100 na trasie ok.5l/100 Części w niezłych cenach dużo zamienników a i oryginały czasem da się kupić i na chleb jeszcze zostaje
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te cenę to naprawdę niezłe toczydełko
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sypią się elementy zawieszenia
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ten cholerny silnik - po 130000 km wymiana wszystkich zaworów, przy 140000 km zaczął brać olej pojawiły się luzy w przekładni kierowniczej
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Escort VI Hatchback 1.8 TD 90KM 66kW 1993-1995