Ciekawy ksztalt, wybrzuszenia na masce :), trzyma sie drogi, przyspieszenie ponad przecietne, duza elastycznosc wyprzedzanie dwoch tirow to przyslowiowy "pryszcz". Opinia bardzo pochlebna, ale warta mojego egzemplarza :) Jesli ktos ma pytania to na e-mail, moj egzemplarz pochodzi ze Szwajcarii :)
Wrażenia
5,0
Silnik
110 kW (150 KM) mowi o sobie samo
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodza bez problemu, wmiare krotki skok dzwigni
5,0
Układ jezdny
moze troche za twarde - ale to wersja RS czyli jest sportowe
Komfort
4,0
Widoczność
widocznosc przy parkowaniu tylem - wydaje sie ze zostalo malo miejsca
5,0
Ergonomia
jak na RS calkiem calkiem trasa 8-8,5 l/100km przy predkosciach do 180km/h
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko sie nagrzewa, nie paruje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
cos ala w bmw3, pry 182cm wzrostu jeszcze ok, ale przy 190 moze byc nieciekawie
5,0
Wyciszenie
sportowy charakter, silniczek slychac, ale tak jak byc powinno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10l/100km miasto (sokojan w miare jazda) 12l/100km przy ciezkiej nodze, trasa 7,8 przy 110km/h do 8,5 moze 9,0l przy predkosciach duuzo wyzszych; napraw przez 30000 km nie mialem (czyli od poczatku posiadania auta)
5,0
Stosunek jakość/cena
przy takim przebiegu, jakosc doskonala
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Escort VI Hatchback 2.0 RS 150KM 110kW 1992-1995