Układ elektryczny
: przepalające się bezpieczniki...
3,0
Całokształt
XR3i z napędem na przednią oś - lekkie autko z doskonałymi osiągami, skrzynia biegów wprost z wersji RS, dlatego do magicznej setki mknie jak prawdziwy sprinter... Model z przeszłością rajdową zawsze cieszy - niestety wykonanie Forda pozostawia wiele do życzenia... Choć w moich rękach działał bezawaryjnie (prócz ciągle wybitych końcówek w zawieszeniu), wiem że następny właściciel miał sporo \"uciech\" w tym temacie... Wielki plus za super wygodne oryginalne fotele kubełkowe - wielki minus za skrzypiące na każdej nierówności zawieszenie - nie sposób było tego zniwelować, dlatego rozstałem się z tym autkiem:) Ogólnie: bardzo fajne urządzenie do upalania, choć drogie części - cena bycia bliźniakiem wersji RS...
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Tanie w zakupie, ale na dłużą metę sporo trzeba inwestować w utzymywanie sprawności - więcej niż w przypadku innych aut w tej klasie...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 105KM 77kW
[l/100km]