Ogólnie auto dobre do ekonomicznej i spokojnej jazdy, także nie dla tych co chcą poszaleć. Auto przyspieszenia nie miało. Spalanie 8l/100 pozwoliło dotrzeć z jednego końca Polski na drugi. W tydzień przejechałem 2500km i nic się nie stało. Słaby silnik nie pozwolił na odpalenie w większe mrozy, tak więc przestał zimę. Gdy śnieg zniknął i auto zostało odpalone na \"pych\", przestało jeździć na benzynie. Na gazie paliło i jeździło. Dużo miejsca wewnątrz i wygodne. Trochę zbyt głośne. Fajne prowadzenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracował na gazie. W miarę równo i cicho. Brał sporo oleju.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi można przerzucać jednym palcem.
4,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń. Dobra skrętność. Kierownica dobrze leży w dłoniach.
Komfort
4,0
Widoczność
Niskie fotele, ale dla wysokiego nie przeszkadza w zobaczeniu drogi. Gorzej z niższym, gdyż przy braku regulacji wysokości pozostaje mu tylko podłożenie poduszki i ustawienie oparcia w pionie.
4,0
Ergonomia
Ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń jak na taki wiek auta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto szerokie co daje wygodę dla kierowcy oraz jego pasażerów.
3,0
Wyciszenie
W moim egzemplarzu trzeszczało chyba wszystko co tylko możliwe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w cyklu mieszanym - 8l LPG/100km. W trasie 7.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na takie auto cena nie jest zła. W 2008 kosztował 1900zł, w 2010 taki sam model 1300zł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez zastrzeżeń.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważną usterką było przestanie jeżdżenia na benzynie. W ogóle nie palił na niej po tym jak przestał w zimę 4 miesiące. Jeździł i palił tylko na gazie. Ogólnie nie jest źle.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 60KM 44kW
[l/100km]