Na gazie bardzo elastyczny,trochę wolne obroty falują(gażnikowe tak mają).Na benzynie dziura w zakresie 2000-2300 obr/min.Silnik prosty jak budowa cepa,naprawi każdy i wszystko.
3,0
Skrzynia biegów
Hałasuje na wolnych obrotach,po wciśnięciu sprzęgła -cisza.
4,0
Układ jezdny
Na lepszym kawałku drogi-jedzie super,na pozostałych "nawierzchniach"też nieżle,zresztą u nas nawet czołg by się rozleciał.Przy pełnym ładunku (combi)trochę miękki tył,lubi dobijać do poduszek.Boli brak wspomagania.
Komfort
4,0
Widoczność
W combi "martwe pole" lusterek jest w okolicy lylnich słupków,trzeba uważać przy wyprzedzaniu.Po umyciu szyb widać wszystko dookoła.
4,0
Ergonomia
Wygodny,jazda nie męczy.Wyższe osoby po odsunięciu fotela kierowcy do tyłu muszą się "naciągać" przy włączaniu piątego biegu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze grzeje,brak klimy więc nie chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet XXL pojedzie wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Pow 130km/h szumią relingi,antena i słychać gwizdanie pomiędzy przednimi a tylnimi drzwiami,nowsze modele mają tam uszczelkę i są lepiej wyciszone w kabinie(sprawdzałem).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik gażnikowy na benzynie w trasie przy 110km/h-6,5 litra,po mieście 8 l.
Na LPG 9 do 11 litrów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wygodne i pakowne autko w cenie skutera.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Siadają przełączniki świateł w kolumnie,podświetlanie tablicy,sterowanie szyb.Ale kto bez wad jest,niechaj pierwszy kluczykami rzuci..
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Woda dostała się do sterownika zapłonu,1600zł ale bolało..:(
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 90KM 66kW
[l/100km]