Karoseria
: Bagażnik: na wakacje zabrałem oprócz zwyczajowo zabieranych przedmiotów zmieściły się kojec i wózek; na zewnątrz 2 rowery. Nie było potrzeby upychania czegokolwiek pod nogi itp.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Tylne podłużnice - 200 zł.
Układ elektryczny
: Skrzynka bezpieczników każdemu śniedzieje - 400 zł
4,0
Całokształt
Do wyścigów się nie nadaje, ale zwykły transport rodzinki wychodzi tanio i wygodnie. Auto dla niewymagających i oszczędnych ludzi - ja pojeździłem, jestem zadowolony, ale teraz kupię coś powyżej 100KM :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Słabo przyspiesza i telepie na wolnych obrotach, ale to w końcu diesel wolnossący - ma prawo.
3,0
Skrzynia biegów
Wsteczny czasem zgrzyta.
5,0
Układ jezdny
Spoko, idzie jak po szynach.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki czasem przeszkadzają.
3,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżen.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej klasy jest super. Zwłaszcza na pochwałę zasługuje pojemny bagażnik.
2,0
Wyciszenie
Diesel...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak turbiny ma również swoje zalety.
Co do części - zawsze kupuję oryginały lub coś dobrej firmy (2 paski rozrządu Motorcraft - 320 zł; oryginalne klocki - 120 zł; sprzęgło Sachs - ok. 500). Da się żyć zwłaszcza, że w ciągu 2 lat eksploatacji nie było ich dużo. Sprawdza się stare powiedzenie "jak dbasz tak masz".
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 6000 kupiłem coś, co po mieście paliło 6 litrów ropy i nigdy mnie nie zawiodło. Nawet jak padła elektryka, odpaliłem na lince i na własnych kołach dojechałem do warsztatu. Prosta, niezawodna i ekonomiczna konstrukcja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki, przełącznik pod kierownicą nie odbija.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa paliwa i skrzynka bezpieczników.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 60KM 44kW
[l/100km]