Zawieszenie
: Prowadzi się pewnie( na pewno wpływ na to mają nowe amortyzatory Monroe)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak
5,0
Całokształt
Kupując to auto spełniłem swoje marzenie motoryzacyjne. Jest taki jaki miał byc: silnik diesla, pięciodrzwiowy, grafitowy metalik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Lubię ten klekot starego diesla. Prosty, trwały, oszczędny..Szukałem Escorta MK4 tylko z tym silnikiem.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń, chociaż czasami żeby włączyć wsteczny muszę dwa razy wysprzęglić.
5,0
Układ jezdny
Bardzo przyjemny w prowadzeniu. Nowe amortyzatory i hamulce.
4,0
Karoseria
Jest Escort jest i rdza. Chociaż u mnie to przeszłość. Musiałem odbudować tylne podłużnice. Jest to głównie skutkiem parkowania pod chmurką i brak odpowiedniego zabezpieczenia antykorozyjnego.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bez zastrzeżeń z każdej strony.
5,0
Ergonomia
Przełączników jest niewiele. Rozmieszczenie ich bez uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie działa pierwszy bieg dmuchawy. Poza tym dobrze dmucha. Po rozgrzaniu silnika dobrze grzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżdżę sam, mam 185cm i nie jest ciasno.
5,0
Wyciszenie
Zamontowane maty bitumiczne i piankowe spełniają swoją rolę. Jest o wiele ciszej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Diesel bardzo oszczędny. Zamierzam zostawić go synowi-ma dopiero 6 lat:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem za 2500zl Mogłem się potargować ale z silnikiem diesla tych aut jest już bardzo mało. Zrobiłem podwozie: spawanie, piaskowanie , konserwacja. Nowe amortyzatory, hamulce, opony, felgi aluminiowe, naprawione boczki drzwi, rozrząd, alternator, rozrusznik...
Po wszystkich pracach wygląda w mojej ocenie na 5
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się jeszcze nie popsuło:) jak by co mam oryginalną książkę obsługi i naprawy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rdza, której już nie ma. Mam go tylko rok. Miesiąc temu skończyłem odnawianie go. Czekam na wiosnę.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D 55KM 40kW
[l/100km]