Silnik
: Jak naprawię 40 letni silnik i tak potrafi zaskoczyć bezawaryjnośćia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Auto użytkuje od 6 lat jako weekendowy klasyka i nie raz na co dzień co prawda włożyłem w niego kupę kasy żeby go doprowadzić do stanu jak salonu lecz jest to jeden z najlepszych aut jakie miałem pod względem bezawaryjności jak na tak starą konstrukcję jest naprawdę fajnie
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik może nie jest demonem prędkości ale jest bardzo elastyczny na tym gaźniku i po małej przeróbce fajnie się zbiera butowany nieraz 0 awaryjności od 6 lat
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów też bardzo dobrze działa lecz nieraz Są kłopoty z biegiem wstecznym wyskakuje ale to pewnie przez ząb czasu
4,0
Układ jezdny
Przód na sportowym zawieszeniu działa świetnie tył już gorzej jest za lekki i strasznie pływa na zakrętach mimo sportowego zawieszenia konieczna jest rozpórka
5,0
Karoseria
Jak na 40 letni samochód oznaki korozji są naprawdę znikome
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność oceniam bardzo dobrze przestronny duży hatchback
3,0
Ergonomia
Seryjne modele pewnie palą małą pogrzebane palą więcej jak na czasy benzyny ponad 6 zł to pali dużo
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych zastrzeżeń co do ogrzewanie samochodu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest większa dla pasażerów niż dla kierowcy
2,0
Wyciszenie
Wyciszenia nie ma w tym aucie wszystko jest cienka jak papier dlatego taka masa Ale kiedyś takie auta były
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części dostępne nawet w 2021 i tanie jak barszcz
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami często popsuje się jakaś pierdoła ale naprawa trwa maksymalnie 10 minut wszystko proste jak budowa cepa
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek przez 6 lat użytkowania
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]