mój escort to 3 drzwiowe kombi dość rzadko spotykane z jeszcze ciekawszym silnikiem 1.3 JPA (hydrauliczne popychacze) motorek kreci sie obłednie do 7000obr/min ale w ten sposób wykończyłme już 3 alternatory (nie wytrzymały presji) ;-) Auto posiada niezależne zawieszenie jak zprzodu taki i ztyłu, trzyma sie drogi jak przyklejone, precyzyjnie się prowadzi. Po obniżeniu, założeniu spojlerów z nowszych modeli, listew progowych i przyciemnieniu tylnych wielkich szyb auto robi wrazenie. Po wyrgulowaniu gaźnika na własną nute autko zbiera sie jak na swój wiek i technologie bardzo przyzwoicie.
Wrażenia
3,0
Silnik
jaka kultura pomyl sie o 800 obr/min to zobaczysz jak z Hołka robisz sie emerytem
4,0
Skrzynia biegów
brutalnie tylko 4 biegi ale za to perfekcyjnie spasowane przełożenia
4,0
Układ jezdny
90km/h w osrym łuku, twardo i sztywno to ma już fabrycznie
Komfort
4,0
Widoczność
same szyby w moim kombi (niewiem co bedzie jak sie ta wielka boczna stłucze)
3,0
Ergonomia
w tym samochodzie to chyba żart w nowszym modelu posiadanym przezemnie jest już lepiej ale to róznica 10 lat
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
czego tu wymagać ´82
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ja w kombi (3 drzwiowe dziwadło) mozna zatańczyć
3,0
Wyciszenie
cicho to może jest przez pierwsze 60000km
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 8,5(10) trasa 7 (jaka noga takie spalanie), grunt że oleju nie ciągnie po 230000km (części tanie jak barszcz a co do dostępności ja do swego modelu to mam pecha)
4,0
Stosunek jakość/cena
dobre auta za małe pieniądze.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawsze coś skrzypi alternator siada przy 6000obr/min