Zero zacięcia, płynne przejście biegów, szkoda że nie podświetlana w automacie.
3,0
Układ jezdny
bez rewalacji
Komfort
3,0
Widoczność
Szeroka szyba, dobra widocznośc z tyłu, ale niskie siedzenie ogranicza pole widzenia (lepiej się prowadzi albo w małych samochodach, albo w mniej \'zatopionych\' siedzeniach|)
1,0
Ergonomia
Dużo pali, w automacie to jak terenówka, części drogie i słabo dostępne-brak zamienników/rzadko spotykane z mazdy, bo też wersja usa. części zewnętrzne także trudno dostępne.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko nagrzewa środek, ale bez otwartych/rozszczelnionych okien w zimie, to można się udusić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, z przodu jak i z tyłu-można wygodnie usiąść i cieszyć się jazdą, nawet po 5 godzinach za kółkiem nie odczuwam drętwoty w nogach.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo pali, w trasie 9-10, po mieście 11-13. Średnie przyspieszenie-dobry jedynie najednostajne, dlugie trasy.Przy 140-160 na godzinę zwiększa się spalanie (w pełni otwarta przepustnica) aż do 16 na setkę.
Naprawa droga jeśli chodzi o części-nawet 3 krotnie droższe niż w europejskim escorcie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie, lakier
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 112KM 82kW
[l/100km]