Mimo że przesiadłem się z BMW to jakość materiałów nie razi, auto jeździ sprawnie, przyspiesza żwawo, automat działa dobrze, wyposażenie wersji Titanium jest wystarczające. Godne polecenia auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje cicho, równo, kultura pracy jak najbardziej wporządku.
5,0
Skrzynia biegów
Czuć szarpnięcia przy zdecydowanym wciskaniu gazu, ale to w zasadzie norma dla automatów aut z tej pólki.
5,0
Układ jezdny
Jak to we fordach, jeździ sie jak zabawką
5,0
Karoseria
Bez zastrzezeń
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznośc bardzo dobra, choć dużo pomaga kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Dla wysokiej osoby (prawie 2m) brakuje troche miejsca na kolana. Nie można siedzieć "szeroko" bo wowczas kolana dotykają twardych plastików. Niskie osoby poniżej 1.8m nie maja tego problemu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzanie auta trwa bardzo szybko, nawiewów jest dużo i są umiejscowione w dobrych miejsach, nie przeszkadzają.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni dużo, nie ma na co narzekać.
5,0
Wyciszenie
Tutaj moglby by być lepiej, zwlaszcza przy szybkiej autostradowej jeździe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
To jest kluczowe, tutaj należy się 5 gwiazdek!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBoost 243KM 179kW
[l/100km]