Przeniesienie napędu
: Po wciśnięciu pedału gazu do oporu rwie do przodu jak rakieta, to niewiarygodne jak przyspiesza spod swiateł spora w sumie terenówka.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja jest manualna, fakt, że bardzo wydajna, ale mogłaby być w aucie tej klasy automatyczna...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
ze względu na bojowe kształty współczynnik oporu powietrza nie jest najlepszy i przy dużych prędkościach słychać nie tylko basowy ryk silnika ale także szum.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie na tempomacie udało mi się zejść do 9 l/100 km, co uważam za rewelacyjny wynik. W mieście gorzej... Ale to w końcu spore auto. Ceny części sprowadzanych z USA bardzo przystępne, wcześniej miałem krajowego forda mondeo i płaciłem więcej za części eksploatacyjne do niego.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę można wprawdzie kupić innego używanego SUVa, ale będzie on o kilka lat starszy...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukać, nic się jeszcze nie zepsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V XLT 4WD 203KM 149kW
[l/100km]