Silnik
: po prostu miło słuchać jak mruczy i jak się wciśnie to też ładnie brzmi!
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
przy spokojnej jeździe średnie obroty oscylują w granicach 2000, a jak jedzie się naprawdę równo i spokojnie to nawet na autostradzie (przy około 130km/h) można nie przekraczać 2000, a to oznacza że w środku jest po prostu b.cicho = duży plus!
5,0
Skrzynia biegów
choć \"tylko\" czterostopniowa to jednak kultura pracy świetna
no i to miłe uczucie gdy \"mocniej\" nadepniesz...jest kick down i ... odjeżdzasz, a inni szybko tracą cię z oczu! hmm jednak to \"trochę\" zwiększa zużycie paliwa
4,0
Układ jezdny
trochę jeździłem volvo xc90 i niestety ford w tej materii jest cuit gorszy. dla mnie trochę za twardy, ale to jest auto bardziej \"terenowe\" niż volvo
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu bardzo dobrze, z tyłu mogło być lepiej
4,0
Ergonomia
trochę mnie wkurza świst jaki wydają relingi dachowe (powyżej 100m/h)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dość szybko się nagrzewa, jednak skórzana tapicerka w zimie to nie jest \"idealne: rozwiązanie...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w tej kategorii MIODZIK (mam 195 cm wzrostu)
5,0
Wyciszenie
właściwie trzeba powiedzieć, że nie jest to zasługa wyciszenia, tylko kultury pracy silnika - jest po prostu cichutki
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to przy silniku 3.0 litrowym jest najsłabsze (dla mnie!) ogniwo. Ale za komfort trzeba płacić.
Hybryda (2,3l) jest o wiele bardziej oszczędna,ale i tak nie jest źle (przynajmniej porównując do volvo xc90)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do tej pory kompletnie nic nie nawaliło.
sorki! przepaliła się żarówka stopu (8 zł)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 24V XLT 4WD 203KM 149kW
[l/100km]