Inne
: Skrzynia, łożyska, brak części zmianny, sama szyba to 6 tygodni jak mi aso wymieniało po kamieniu.
2,0
Całokształt
Drugi raz bym ni ekupił, oczywiście z tym autem jest jak z ładną miską, z ładnej jeszcze się nikt nie najadł. SAmo auto to jeden wielki eksperyment robiony na kierowcach. przez 4 lata auto stało 9 miesięcy na serwisie na awariach z brakiem części zamiennych.
Wrażenia
3,0
Silnik
Nawet spoko, dynamiczny choć V6 sprawdzał by się lepiej. Europejska zaniżona pojemność która powoduje tylko większe spalanie a nie osiągi
1,0
Skrzynia biegów
W chwili obecnej mam 3 awarię skrzy biegów. 2 razy wracałem na lawecie. po 100k km w aucie zaczynają dziać się cuda. DNO !!!
3,0
Układ jezdny
Spoko choć łożyska w tyle padły po 70 000 km
1,0
Karoseria
Dno, Klapa przednia od spodu gnije, po 2 latach była już ruda w okolicach zamka.
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Tu spoko choć tylna roletka jak jest założona to mam mniej miejsca niż w starej BRAVO
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciągle coś świszcze w nadmuchu czy szybko czy wolno parcuje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu sypie się wszystko, płyn chłodniczy znika jak olej napędowy, rolka na alternatorze na 65000km, kierownica i jej systemy po 10000 km, łożyska z tyłu na 70 000 km, 2 razy pękła linka od klapy przedniej, działa ciaśniej niż w pordzewiałym Jelczu, teraz auto stoi na 3 awarię skrzyni biegów. Łącznik sprężarki klimatyzatora padł na 40000 km, mogę pisać i pisać, ten samochód to porażka, nie kupujcie tego eksperymentu
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To samo co w drobiazgach, samo dno
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi Twin-Turbo 210KM 154kW
[l/100km]