Nic dodać, nic ująć. Auto nie przesycone kosmicznymi kształtami + odpowiednia wielkość bryły robi wrażenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
żwawy i o dziwo ekonomiczny
5,0
Skrzynia biegów
W prawdzie jeździłem dotąd raptem 4 innymi automatami różnych marek więc porównanie jakieś mam i oceniam na bdb
5,0
Układ jezdny
Chciałem zakupić wersję sport ale poczytałem kilka opinii oraz przejechałem się takim modelem i faktycznie jak dla mnie trochę za twardy
5,0
Karoseria
to auto nie rdzewieje
Komfort
5,0
Widoczność
bez tylnej kamery cięzko byłoby opanowac cofanie w autach tego typu.
5,0
Ergonomia
zmieści wszystko
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 196cm.... mieszczę się bez problemu
5,0
Wyciszenie
tu PERFEKT, wiadomo dlaczego
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny części są adekwatne do takich modeli. Wersja USA to w 98% UE więc ceny części normalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
warto kupić Edga zamiast Skody i innych tego typu podobnych. Może Ford to nie BMW ale obecne BMW to też już nie te sprzed lat nie wspominając o kosztach utrzymania
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do przebiegu 130tkm wymieniłem jedynie łożysko koła (zaczęło huczeć po wpadnięciu w dużą dziurę drogową)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 V6 TI-VCT 284KM 209kW
[l/100km]