Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Edge II SUV

xboom, 5 lat temu
Silnik 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 76 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Edge II SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : fajny dynamiczny w trybie sport duża frajda z jazdy
5,0
Całokształt
Świetny "niepozorny" choć duży SUV z zacięciem sportowym- przyspieszenie wciska w fotel. Auto jak ne tą masę ma naprawdę świetne przyspieszenie można pobawić się z motocyklistami lub "niby" sportowymi autami ! Siedzi się wysoko i widoczność jest niezła ale maska trochę przeszkadza jak to w amerykańskich sprzętach :). Dużo miejsca w środku, z tyłu również jest bardzo dużo miejsca - więcej niż w superb podobnie do A8. Zawieszenie twarde ale nie dokuczliwe (opony 265/50) w zakrętach stabilne choć przy większych prędkościach "tyłek" trochę ucieka. Blachy jak na czołgu, wzmocnienie przednie jak w starze 200, wzmocnienia wew. z blachy chyba 3mm. Człowiek wewnątrz czuje się bardzo bezpiecznie. Wyposażenie naprawdę niezłe choć to już standard w tej klasie - dobrej klasy nagłośnienie, automatyczne parkowanie, wentylowane i grzane fotele, kamery przód tył, czujniki martwego pola, dobry system głośnomówiący i wiele innych. Auto dość dobrze wyciszone -podwójne szyby oraz audio mające eliminować szumy - przy 160km/h jest dość cicho przy 200 km/h robi się troszkę głośniej ale całkiem przyzwoicie. Jak doda się energicznie gaz w trybie sport to fajnie słychać silnik !!! Zużycie paliwa dość normalne a nawet niskie jak na tak duże i mocne auto z AWD i automatem - trasa spokojna jazda 11-11,5 (myślę że można zejść poniżej 11 ale ja nie mam tyle cierpliwości) , trasa jazda dość ostra 13,5-14, trasa bardzo ostra jazda 14-15,5 - pod koniec trasy znajoma blada jak ściana prosiła o reklamówkę :) miasto delikatna jazda ok 11,5-12 , miasto normalna jazda ok 13, ostra jazda miasto na trybie sport to zależy od fantazji od 14-19l - tylko że nie wiem na ile miarodajne są te wyniki dla normalnych ludzi bo mi to kosiarka do trawy pali 10l :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Daje frajdę z jazdy, bardzo dynamiczny szczególnie w trybie sport nawet delikatne muśnięcie gazu powoduje wyrywanie się samochodu do przodu
4,0
Skrzynia biegów
W trybie D czasem wydaje sie czasem nieprecyzyjna przy szybszym dodaniu gazu za to w trybie sport działa super. Generalnie dobra nic nie trzeszczy czy zgrzyta szybko zmienia biegi.
5,0
Układ jezdny
twardy ale precyzyjny i w miarę komfortowy jak na auto z zacięciem sportowym
5,0
Karoseria
mi się podoba szczególnie sport w czarnym wykończeniu
Komfort
4,0
Widoczność
już pisałem
5,0
Ergonomia
wszystko ok pod ręką i dobrze oświetlone
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie wydajne i szybko działające, klima również jest przycisk MAX w celu szybkiego schłodzenia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca pisałem wczesniej. W schowek podłokietnika wchodzi flaszka 1l na stojąco :)
5,0
Wyciszenie
pisałem
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wersja sport części silnika przeważnie na zamówienie ale dostępne w serwisie i nawet nie za drogie - amortyzator przedni 580 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
jak na razie super frajda z jazdy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak (odpukać)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Edge II SUV