Bardzo fajne auto do którego bardzo szybko można się przyzwyczaić i polubić.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mruczy pięknie; a jak potrzeba to wskazówka prędkościomierza mknie z 80 do 120 jak szalona
5,0
Skrzynia biegów
Świetnie i miękko redukuje i wrzuca wyższe biegi; nie lubi tylko niezdecydowania - przyciskamy gaz, redukcja, a my odpuszczamy bo nie można wyprzedzić - delikatny bunt jakby nie była przygotowana że jednak nie będziemy przyspieszać ;-)
5,0
Układ jezdny
Zarówno na letnich 245/50/20 jak i zimowych 235/55/19 jedzie jak po sznurku w zakrętach; w wersji sport jest trochę bardziej utwardzone więc to nie kanapowiec dlatego tak dobrze się prowadzi
5,0
Karoseria
Miły dla oka
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra we wszystkich kierunkach; ale to duży SUV, tak że i tak trzeba się dobrze rozglądać
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką; niczego nie trzeba szukać
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa jak i chłodzi; przy wentylowanych siedzeniach plecy odpoczywają od przegrzania
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pod względem przestrzeni jest więcej niż zadowalająca łącznie z bagażnikiem
5,0
Wyciszenie
Dobrze wyciszony samochód nawet przy prędkościach autostradowych można swobodnie rozmawiać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty serwisowania na przyzwoitym poziomie, porównywalne nawet z mniejszymi modelami.
Jedynym większym kosztem jaki trzeba wziąć pod uwagę to paliwo. Średnio 12-13 l/100km, ale nie ma nic za darmo: prawie dwie tony i poniżej 6s do 100km musi kosztować a i tak nie jest oszałamiająco dużo
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry stosunek jakości do ceny (szczególnie pojazdów uczciwie sprowadzonych z poza UE)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
[l/100km]