Silnik
: Dużo słyszy się, że te małe silniczki to porażka, a tymczasem doskonale sobie radzi.
5,0
Całokształt
Autko bardzo zwinne, dobrze wyposażone i do tego ładnie prezentujące się. Ma wszystko to, czego można oczekiwać - oczywiście w tej klasie pojazdu i w tym segmencie. Spełnia wszystkie moje oczekiwania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobry, dynamiczny jak na tę pojemność a do tego brzmi dobrze jak na trzy cylindry.
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje płynnie.
5,0
Układ jezdny
Jak na auto o wyższym środku ciężkości to spisuje się znakomicie. W końcu oparty na modelu Ford Fiesta, który w swojej klasie charakteryzuje się doskonałym ikładem jezdym.
5,0
Karoseria
Na razie po 1,5 roku jazdy wszystko idealnie
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność - auto wysokie, przez co wszystko można bez problemu ogarnąć.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, dobrze przemyślane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj duży plus - grzeje się szybko a i z chłodzeniem nie ma problemu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 172 cm wzrostu więc gdy siądę sam za sobą miejsca mam bardzo dużo. Wysoka kabina i z przodu i z tyłu - na plus.
5,0
Wyciszenie
Jak na swoją klasę jest bardzo dobrze, tym bardziej że kształt jak to w tej klasie pojazdów nie jest mega opłuwowy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie tylko zmiana oleju i heja do przodu,
5,0
Stosunek jakość/cena
W momencie zakupu ok. Teraz (rok 2022) wysoka.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeden malutki mankament - od czasu do czasu przycisk od klimatyzacji nie odskakuje po wciśnieciu. Pojawiło się to po ok. 1 roku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
[l/100km]