Inne
: Całość jest jednak pozytywnym zaskoczeniem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Jednak downsizing to taka ściemka:-) .Niby mały ale po 110-120km/h pije jak pożądna 2-litrówka
5,0
Całokształt
Idealny Crossik do miasta ale i na dłuższych dystansach daje radę /poniżej 6.5l na 100/. Nieduży ale z zaletami wysokiego samochodu -20cm prześwitu. Chodniki, krawężniki- już nie stanowią problemu. Wysokie spalanie zaczyna się od 120km/h no ale to w większości mini-silniczków standard.
Wrażenia
5,0
Silnik
Turbo się sprawdza. Po merivce:-) demon przyśpieszenia. Nie ma wstydu spod świateł.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Naprawdę działa bezproblemowo i w porównaniu z np. z oplem nawet 0.5C czuć różnicę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zawsze może być więcej zwłaszcza, że ten mój typ ma szyberdach a ja lubię wysoko, co przy 183cm troszkę nie jest kompatybilne.
4,0
Wyciszenie
Przy dużym przyśpieszeniu jednak słychać 3 cylinderki. Spokojna jazda do ok. 120/130 km/h przyjemnie cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Chociaż w katalogu specyfikacja Titanium wygląda groźnie, to po negocjacjach cenowych, przy zamówionym modelu wcale nie jest tak źle. Plus dodatki dealerskie- bezkluczyk, szyberdach, belki bagażnikowe itp. Ponad 14K oszczędności.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
[l/100km]