Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Ecosport II SUV Facelifting

cads, 6 lat temu
Silnik 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Ecosport II SUV Facelifting 1.0 EcoBoost 125KM 92kW 2017-2022 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Silnik i skrzynia automatyczna, a konkretnie jak to razem ze soba wspolpracuje - bardzo jestem zaskoczony ze taki mały silniczej tak dobrze sobie radzi
5,0
Całokształt
Typowe auto do miasta dla osob mieszkajacych na obrzeżach miasta, ktore do domu maja np. kawalek drogi polnej z dziurami (rewelacja przy takim przeswicie). Na trase tez jest ok, ale przy predkosciach autostradowych spalanie rosnie do ok 9-10l (gdyby mozna było zamowic wiekszy silnik pewnie byłoby lepiej). Bardzo ładnie prezentuje sie wersja ST line dwukolorowa (biała perła + czarny dach) z ciemnymi felgami i duzym spojlerem (ktory troche optycznie wydłuza auto), bardzo ładny srodek czarna alcantara z czerwonymi przeszyciami.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo mile zaskoczenie, sprawnie przyspiesza i nie przeszkadza dzwiek 3-cylindrow, w stosunku do 1.0 tsi to jest mistrz swiata (chyba dlatego ma tyle nagrod). Gdyby 1.0 TSI był lepszy to kupil bym seata arone, bo tylko z tym mozna było wybrac automat, ale po jezdzie probnej wybor był jeden
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzezeń, jak na zwykla skrzynie hydrokinetyczna jestem zaskoczyony, super dziala kickdown - nigdy wiecej manuala
5,0
Układ jezdny
Zona ma wersje ST - bardzo dobry uklad jezdny choc jak sie wjedzie w dziurawa droge to troszeczke za mocno czuc sztywnosc zawieszenia (jak na auto miejskie, bo sportowe to tylko z nazwy)
4,0
Karoseria
Wyglad sprawa gustu - zonie bardzo sie podoba (dlatego je wybrała), ale ja jestem raczej na nie wg mnie patrzac na auto z boku ma nieproporcjonalny stosunek wysokosci do długosci , ale przod auta jak najbardziej OK
Komfort
4,0
Widoczność
jak to w nowych autach wyglad za widocznosc - przeszkadza słupek A po stronie kierowcy oraz szybe przednia zasłania troche wycieraczka po stronie pasazera. Do tyłu i na boki jest Ok i pomagaja czujniki i kamera
4,0
Ergonomia
Dla mnie ok, bardzo szybko mozna sie ogarnac. Mogło by byc wiecej schowkow, a te ktore sa powinny byc wieksze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo wydajna klima, - dzialania ogrzewania jeszcze nie sprawdzilem, bo auto odebralem w czerwcu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu mogłoby byc lepiej szczegolnie z tyłu, ale kupowalismy auto do miasta dla zony i dwojki dzieci na dojazy do szkoły i pracy wiec wiemy co wybralismy wiec nie mozemy narzekac
5,0
Wyciszenie
bez zarzutów, przy 140 mozna spokojnie rozmawiac
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciezko cokolwiek na razie powiedziec - przeglady w cenie jak u forda (wiec drogo nie jest) - zawsze auto mogłoby mniej palic na razie srednia z 6 tys 7.3l/km - jak na automat moim zdaniem nie jest zle - poprzedni samochod Yaris ze 100KM silnikiem palił 6,7 srednio
4,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby miał kosztowac tyle co podaje cennik forda bysmy go nie kupili, ale rabat ok 20% ceny zrobił swoje
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Popsuł sie przycisk od szyberdachu - ale na szczescie tylko ten ktorym mozna zamknac dach za pomoca jednego klikniecia (opcja przytrzymania i zamykania na szczescie działa) - serwis twierdzi ze wie co to jest w poniedzialek jade na naprawe
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Ecosport II SUV Facelifting