To niesamowity samochód i jazda nim daje niesamowitą radość. Co prawda to bardziej komfortowa limuzyna coupe niż sportowe auto dla młodego człowieka. Ale silnik 2.5 V6 robi swoje więc nie ma o czym mówić... Zdecydowanie polecam!
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie można mieć zastrzeżeń, niektórzy piszą że średnio elastyczny, cóż dla mnie bardzo elastyczny, od 2 tys. obrotów bardzo dobrze idzie a od 3 do 5 tys obrotów wgniata w fotel (przynajmniej na 2 i 3 biegu). Na 4 biegu przyspieszenie od 100 do 140 to sama przyjemność. Silnik 2.5 V6 robi swoje - niecałe 9 sekund do setki, mi spokojnie wystarcza.
3,0
Skrzynia biegów
szczerze mówiąc do Hondy Civic to nie ma porównania, ma troche za długi drążek i za ciężko chodzi, no ale ze względu na rewelacyjny motor do wszystkiego można sie przyzwyczaić ;-)
4,0
Układ jezdny
Hmmm no tutaj jest dobrze, sztywny jak trzeba, znakomicie trzyma się drogi praktycznie niezależnie od prędkości. Trochę kiepsko na fatalnych nawierzchniach dlatego 4 na 5 daję.
Komfort
3,0
Widoczność
Oj nie... musiałem założyć czujniki parkowania, z tyłu nie widać kompletnie nic. Z przodu jest ok. Lusterka też nie za bardzo.
4,0
Ergonomia
Dobrze ale nie mam pod ręką miejsca do położenia saszetki i to mnie trochę denerwuje. Dobra, czepiam się....
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja i klima wcale nie śmierdzi tak jak już to w paru opiniach czytałem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wszystko ok, z tyłu tez ok, ale te kubełkowe siedzenia z tyłu niezbyt mi podchodzą, za twarde. Bagażnik kolosalnie wielki jak na coupe. Spokojnie wchodzi jeden mężczyzna mierzący 190 cm. (oczywiście zwinięty w kłębek)
5,0
Wyciszenie
Taaaak... przy 120 km/h można delektować się szumem wiatru, delikatnym pomrukiem V6 i szeptem rozmawiać z pasażerami z tyłu. Czasami zapominam że jadę samochodem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie w mieście bardzo duże 15-16l., w trasie lepiej (ok 10l). Przy tych cenach benzyny zdecydowanie polecam gaz sekwencyjny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rok temu to auto (2000r) kosztowało 60 tys. Dzisiaj można je kupić za 30 tys. Najbliższe auto z takim nadwoziem to Audi TT (najmniej 45 tys. i duzo mniejsze)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótko jeżdzę ale nic nie zauważyłem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za krótko jeżdzę żeby się wypowiedzieć
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
[l/100km]