Bez zastrzeżeń, silnik pracuje równo i cicho. Bez wycieków.
4,0
Skrzynia biegów
Jak na auto ze sportowym zacięciem biegi powinny wchodzić lżej(szybciej).
5,0
Układ jezdny
Auto naprawdę czuć podczas jazdy, tak, że bez zastrzeżeń.
Komfort
3,0
Widoczność
Co tu dużo pisać coupe to nie van. Wystarczy wyczuć długość dupy, której nie widać w lusterkach i jest git.
4,0
Ergonomia
Fotel regulowany w 3 płaszczyznach plus regulowana kierownica w zupełności wystarczają, żeby poczuć się za kierownicą na prawdę dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie i deszczowe dni wystarczy włączyć ogrzewanie na chwilę na full i nic nie paruje(nie mówiąc o klimie). Klima działa idealnie, bardzo dobre chłodzenie jak i grzanie w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy i pasażera z boku jest zadowalająca w zupełności(nawet dla naprawdę wysokich osób), oczywiście kosztem miejsca z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Wersja 2.5 v6 jest bardzo dobre wyposażenie jak na rocznik auta.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę rok w którym cougar został wyprodukowany, moc silnika i pojemność, spalanie jest na dobrym poziomie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobre auto za niewielką cenę. Rzadko spotykane i mimo swojego wieku budzące zainteresowanie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez zastrzeżeń.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu roku wymieniłem tylko alternator, który po prostu się posypał.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
[l/100km]