Silnik
: Jest mocny ale auto jest ciezkie i tak kolo sie zamyka :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: IMRC !!! Przepala sie
Zawieszenie
: Nasze drogi i wszystko jasne, Jeden wahacz -1000zl
4,0
Całokształt
Za caloksztalt daje ocene 4+. Polecam przeczytac moja cala ocene auta i dowiesz sie wszystkiego o aucie co trzeba. Przy tym aucie trzeba dbac aby cieszyc sie niezawodnoscia i na pewno portfel tez bedzie bedzie zadowolony :). Minus za kiepsko wykonane zawieszenie i notorycznie przepalajace sie uklady IMRC praktycznie u 70% samochodow na rynku.
Wrażenia
4,0
Silnik
Sam silnik jako jednostka jest bardzo dobry. Trzeba lac odpowiednie oleje i naprawde3 250tys bez problemu sie zrobi. Nie dalem najwyzszej oceny bo po przejechaniu 15tys km (od kupna) cos zaczelo \"harczec\". Odazalo sie ze to slizg lancucha. Wina poprzedniego wlasciciela.
3,0
Skrzynia biegów
Miałem automata.
Najgorsze co moze byc. Szarpia biegi, przy gwaltownej redukcji z 3 na 2 bieg czuc mocne bicie. Nigdy wiecej fordowskiego automata- ODRADZAM!
5,0
Układ jezdny
Jezeli uklad jezdny jest sprawny to trzyma sie drogi jak przyklejony. Minus za bardzo drogie wahacze przednie ktore padaja na potege na naszych drogach. Zasada jest taka ze jak ktos dba to ma a jak ktos ma w dupie to co sie dzieje z tulejami i wahaczami to lepiej niech sobie kupi TICO
Komfort
3,0
Widoczność
Za duze boczki i z tylu tez bez rewelacji. Ale dla kogos kto umie jezdzic nie bedzie problemu. Duzy plus za widocznosc z przodu bo widac wszystko jak sie nalezy. Odradzam parkowania paniom bo stluczka murowana.
4,0
Ergonomia
Tutaj daje ocene 4. Wszystko jest pod zasiegiem reki choc przy gwaltowniejszych manewrach deska zaczyna trzeszczec i jest to troche zenujace jak na ta klase pojazdu. Ocena 4-
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie nagrzewa co jest przyjemne zima i ladnie chlodzi w lato gdy jest goraco. Tutaj bez najmniejszych zastrzezen. Ocena 5
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu czujesz sie jak krol na tronie. Z tylu zas moga usiasc osoby do max 180cm i nie wiecej niz 80kg bo inaczej bedzie im bardzo ciasno i niewygodnie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. W tym aucie to wspaniale sluchac silniczka jak sie wkreca w obroty tak ze radio nie jest w sumie potrzebne heh :-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No coz. Jak ktos kupuje takie auto to musi miec na benzyne. Prawdziwe REALNE spalanie w miescie to 15Litrow (mowie o automacie !!!) a na trasie 8-9L
4,0
Stosunek jakość/cena
Ocena 4 bo plastiki trzeszcza co przy przebiegu 145000 jest wg mnie troche zenujace jak na ta klase auta. Poza tym jakos wykonania jest dobra. Cena rowniez przyzwoita.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ocena 4. Wysiada silniczek IMRC praktyznie w kazdym egzemplarzu. Jest to modul odpowiedzialny za otwarcie krotkich kanalow przy przekroczeniu 3850 obrotow i wtedy auto dostaje kopa. U mnie po zakupie bylo zchrzanione ale sam dalem rade z lutownica i 4 pakiem tyskiego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 8 miesiecy uzytkowania NIC sie nie zepsulo co na FORDA jest rewelacyjne. Zasada jest jedna - Dbasz to masz, Nie dbasz to skarbonka z auta sie robi. Nie wolno zalowac pieniedzy na czesci i plyny eksploatacyjne. Jezeli chodzi o ceny czesci zamiennych to sa w normie i nie przewyzszaja sredniej krajowej :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
[l/100km]