Auto jest dla karłów, walę zawsze głową w sufit. Brakuje jakieś 5 cm do wyprostowania głowy. Z tyłu to już makabra. Da się wytrzymać tylko parę kilometrów. Mam 180 cm wzrostu.
Pozatym auto w porównaniu do Focusa, Escorta jest przepiękne. Szkoda, że nieszczelne przed deszczem. A jeżeli chodzi o dynamikę no to V6 da się poczuć. Po zapaleniu się zielonego światła wyprzedzam auta ale te na następnęj krzyżówce.
Deptając pedał gazu na biegu trzecim początkowo auto rozpędza się bardzo szybko by przy 4 000 obrotów poczuci mocne uderzenie i prawdziwe wgniecenie w fotel. Jeśli chcesz się ścigać trudno będzie znaleść przeciwników.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszędzie sięgam bez problemu (w końcu to pudełko zapałek) a wielofunkcjonalne przyciski eliminują ich ilość. Jednak to już norma w każdym samochodzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest dla karłów, walę zawsze głową w sufit. Brakuje jakieś 5 cm do wyprostowania głowy. Z tyłu to już makabra. Da się wytrzymać tylko parę kilometrów. Mam 180 cm wzrostu.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaskoczyło mnie pali o litra mniej niż moje Mondeo 2,0 Zetec.
3,0
Stosunek jakość/cena
Powód: brak miejsca. Dynamika: szóstka z plusem.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
8 lat i wszystkie guziczki funkcjonują łącznie z klimą (poza sterownikiem lusterek i otwieraniem szyby a to poważne sprawy)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Woda przelewa się wszelkimi uszczelkami np po deszczu mam wodę w kole zapasowym - około 10 litrów. Kiedy dziewczyna otwrła drzwii pasażera wylały się 2 litry wody (była nad progiem między wnętrzem i zewnętrzną uszczelką).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i V6 24V 170KM 125kW
[l/100km]