Zawieszenie
: To raczej nie wina części, a naszych pięknych dróg ;p
4,0
Całokształt
Auto prezentuje się naprawdę dobrze. Komfort jazdy na bardzo wysokim poziomie, niestety tylko dla 2 osób, chyba że mamy znajomych którzy nie maja więcej niż 1.7m. Wnętrze jest, no cóż, kiepskie. Plastiki słabo wykonane, często coś lata bo albo zatrzask nie trzyma albo kawałek plastiku się urwał. Niezbyt pasujące, okrągłe nawiewy oraz mały podłokietnik. Ogromny plus za bagażnik w którym można pomieścić kilkanaście walizek, ewentualnie do 2-3 osób :P. Pomimo braku miejsca z tyłu, duży plus za kubełki w których można spokojnie przejechać kilkaset km bez jęknięcia (o ile jak wspomniałem wcześniej nie masz więcej niż 1.7m). Silnik prosty w konstrukcji, jednakże bardzo mułowaty bo do pociągnięcia jest 1.5t co jak na coupe nie jest mało. Po przesiadce z passata 75km do tego czołgu przez około 3 miesiące było fajnie, później czuć braki, szczególnie jak robimy trasy. Auto jest tanie w eksploatacji, jak i w kupnie. Rdza jak to rdza tj. jak nie zakonserwowałeś to się sypie. Auto godne polecenia, fajne możliwości tuningu wizualnego, tanie w utrzymaniu, nietuzinkowe oraz bardzo specyficzne (jeden się zakocha od 1 wejrzenia a inny nie wsiadłby do tego auta nawet jak by mu zapłacili). Jak zastanawiasz się nad kupnem i będzie to twoje 1 auto, bierz śmiało 2.0 na pewno ci wystarczy, jeżeli natomiast miałeś już styczność z motoryzacją i nie boisz się kosztów ubezpieczenia i chciałbyś mieć jednak jakieś zaplecze mocy to koniecznie 2,5.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 131KM 96kW
[l/100km]