samochód dla kierowcy, świetnie wygląda, świetnie sie prowadzi
Wrażenia
5,0
Silnik
dobrze ciągnie od niskich obrotów, elastyczny, niemal niezniszczalny :)
4,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą dośc specyficznie, nie każdemu sie to podoba, mi akurat tak :)
5,0
Układ jezdny
wyrażnie nadsterowny, sztywny, dajacy sie pięknie kontrolować, (5), -1 za duża czułość przedniego zawieszenia na jakiekolwiek luzy
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu, super, na boki, ok, do tyłu? a kto parzy do tyłu? trzeba się przyzwyczaić.
4,0
Ergonomia
fotele recaro trzymaj znakomicie, przy dłuższych trasach może lekko łupać w krzyzu :(, deska bdb, wszystko w zasięgu ręki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak całość jest sprawna jest ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
samochód 2 osobowy, z przodu wejdzie każdy, tylna kanapa raczej na krótsze dystanse, mało miejsca, ale pasażerowie nie nażekali :)
4,0
Wyciszenie
żródła hałasu - niesprawny/przerabiany układ wydechowy, nieszczelne uszczelki drzewi/szyb/klapy, nowsze samochody sa lepiej wyciszone, ale mozna przyjemnie podróżować z predkosciami powyżej 100km/h i nie trzeba krzyczeć do pasażerki :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa duży minus
naprawy we własnym zakresie ceny przystępne, naprawy wykonywane u "kogos" mogą być koszmarnie drogie
5,0
Stosunek jakość/cena
ciężko znaleść tylnonapędowy samochód dający tyle radośći z jazdy za tak niewielkie pieniądze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie mam problemów, czasami przepali się żarówka, czasami spadnie kabelek :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zadbany nie sprawia żadnych problemów
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 Turbo 188KM 138kW
[l/100km]