Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Capri III

OneLife, 8 lat temu
Silnik 2.8 Super Injection 160KM 118kW
Rok produkcji 1985
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Capri III 2.8 Super Injection 160KM 118kW 1981-1985 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : dusza
5,0
Całokształt
Kocham ten samochód. Jest wolny, żle wykonany, toporny ale po ponad 10 innych samochodach czasem baaardzo szybkich powróciłem do mojego ukochanego. Linia i wygląd jest poza jakąkolwiek kategorią konkurencji. O ile jeżdżąc porsche cabrio wszyscy się patrzyli i zazdrościli (ale przez 2 lata nikt nie powiedział że fajna fura) o tyle ten samochód po prostu wzbudza sympatię i od razu wiadomo o co cho :) Jadąc czuję się jak w myśliwcu z II wojny i tak ten samochód się prowadzi. Nie ma co liczyć przy tym silniku na starty spod świateł czy udowadnianie nowym samochodom że się jeszcze może - bo się nie może. Rekompensuje jednak w czymś co nie jest wymierne w szybkości czy bezawaryjności - trochę jak z kobietą - nie chcesz mieć problemu wybierz nie za ładną i niezawodną ;) Chcesz mieć co wspominać na starość - celuj w stronę snów. Życie jest bardzo krótkie, szkoda czasu na rozsądne samochody i przeciętne kobiety :D
Wrażenia
3,0
Silnik
Jest źle - i nie oszukujmy się że ford to lexus czy honda. Nawet bardzo zadbane egzemplarze po prostu się psują. K-jet często sprawia problemy i ciężko jest staroć doprowadzić do ładu. Z tego powodu wiele samochodów po prostu słabo jeżdzi. Wdzięczny materiał do swapów. można włożyć 2.9 EFI które jest dużo nowocześniejsze i docelowo można założyć turbo. Jako że ford to ford (nie ma co słuchać fordziarzy bo oni nic innego nie robią tylko w garażu siedzą i reperują) ja szukam docelowo innego rozwiązania.
4,0
Skrzynia biegów
nie mam zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Po niewielkich przeróbkach trzyma się drogi super. Seryjne hamulce b. słabe.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na auto sportowe z lat 70-80 rewelacja.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
mam wersję Gia i jak dla mnie silnik słychać za słabo. chętnie posłuchał bym mojej v6 głośniej
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
remont blach 10 tysi w górę remont silnika 7 tysi w górę (generalka 12-14 tysięcy) części robią się drogie
4,0
Stosunek jakość/cena
w 2003 roku jak kupiłem swojego 1 Capri za 8000 kupowało się samochód w porządnycm stanie do poprawek. Teraz (2015r.) poniżej 20 tysięcy zazwyczaj szroty Nie ma co liczyć na doprowadzenie szrotu do porządnego stanu za 20 tysięcy - to nie jest możliwe jeżeli nie spędza się setek godzin w warsztacie robiąc samemu.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 Super Injection 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Capri III