nic dodac nic ujac. jedyny w swoim rodzaju. niepowtarzalny. niczym innym nie mogl bym jezdzic
Wrażenia
5,0
Silnik
super, po regulacjach 2.0 V6 zaczelo tak smigac ze nie moge go poznac. od 80 do 130 na 4 bez redukcji tak ciagnie ze az w fotel wgniata... :)
4,0
Skrzynia biegów
4 biegi, jest ok, chociaz jak sie szybciej jedzie to troche juz wyje (pow. 130/h)
przydal by sie ten 5ty... :)
4,0
Układ jezdny
hmm... jak ktos nie ma pary w rekach to hamowanie na 205 bez wspomagania, jak sa koleiny wymaga wprawy i mocnego trzymania kierownicy :)
typowy niemiecki woz, jak sa dziury to sie lata gadzie sie da, ale na gladkim asfalcie sie plynie, mozna sie rozmarzyc... :D cos pieknego
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu jest ok, maska, maska, maska i tylko maska, ale widac tez co nieco drogi... :) na boki zupelnie dobrze, do tylu przyzwoicie, jedyne co to jakos nigdy nic nie widze w prawym lusterku. :)
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu, pod reka, tylko czasem nie dosiegam do guzikow od radia, ale mam strasznie polozony fotel... :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak jest zimno to po przejechaniu ok 1 km zaczyna juz mocno grzac, odparowanie szyb w porzadku, tylnia jak tylnia, standart, grzanie na nogi tez dobrze. tylko ja najszybszym biegu troche halasuje. na a "chlodzenie" latem to i tak sie odbywa za pomoca otwarych szyb wiec po co..? :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie ma to tamto, z przodu kuuupa miejsca, pasazer moze wyprostowac nogi i zabraknie mu jeszcze kilkanascie cm do konca, przy odsunietym na maksa fotelu. z tylu max 2 osoby i to lepiej niskie, ale mieszcza sie bez przysuwania fotela. 3 juz nie wejda chyba ze na prawde na krotki odcinek
4,0
Wyciszenie
dobrze bo go nie ma. :) to znaczy chyba jest ale nic nie robi, w kazdym razie trzeba glosno puszczac radio zeby cos uslyszec... :) no ale po co wyciszenie jak gra pod maska V6
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa waha sie od 11 do 14 l/100 po miescie, to zalezy od ciezkosci stopy i korkow nie korkow. ceny napraw w granicach normy takiego samochodu. ale zawsze jest cos co mozna zmienic/naprawic/wlozyc lepsze
4,0
Stosunek jakość/cena
jak sie znajdzie/trafi na okazje to moze byc bardzo korzystny. czasem jak sie kupi zbyt szybko nie znajac sie, mozna za zbyt duze pieniadze kupic samochod ich nie wart, w ktory trzeba bedzie zainwestowac. ale frajda z jazdy rekompenusje wszystkie koszty... :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawsze, zawsze, zawsze cos mozna zrobic, a to zarowka, a to srubka a to to a to tamto... :) i nawet jak by nie wiem jak byl dopieszczony zawsze sie cos znajdzie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zdarzaja sie, ale im wiecej sie zdarzy teraz tym bardziej niezawodny bedzie pozniej. w pewnym momencie dochodzi sie do momentu kiedy nic nie moze sie popsuc... :) ale zdarzaly sie powazne awarie rozniez na trasie, wtedy zawsze mozna liczyc na ludzi z klubu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 90KM 66kW
[l/100km]