Silnik
: To mój pierwszy benzyniak i naprawdę daje rade.
5,0
Całokształt
To już kolejny C-max w naszej rodzinie i II generacja, to również udany samochód. Wysoki komfort jazdy, dużo miejsca i duży bagażnik. Odpukać, jak na razie bez usterek. Spalanie na zadowalającym poziomie. Plus za dynamiczny i elastyczny silnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie ma zastrzeżeń. Dynamiczny, elastyczny i dość oszczędny. Poza eksploatacją nie wymaga żadnego wkładu.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą gładko. Bez usterek.
5,0
Układ jezdny
Samochód mimo, że rodzinny to dobrze trzyma się dobrze drogi nawet w ciasnych zakrętach.
4,0
Karoseria
Mi osobiście z wyglądu bardziej podobała się wcześniejsza wersja, bo była bardziej drapieżna. No, ale to kwestia gustu.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu i na boki. Do przodu trochę ogranicza dość gruby słupek, ale nie jest źle.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chyba w każdym fordzie wentylacja i ogrzewanie, to mocna strona.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wydaje mi się, że jest trochę mniej miejsca niż w poprzedniej generacji, ale mimo wszystko, jest całkiem dobrze.
3,0
Wyciszenie
Tu mogło być lepiej, a zwłaszcza ciszej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ford jak zwykle nie drenuje kieszeni właścicieli.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ford to najlepsza marka dla kogoś kto nie chce przepłacać za znaczek na masce.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
[l/100km]