Ocena kierowcy - Ford C-MAX II Minivan Facelifting
Paweł,
2 miesiące temu
Silnik 1.5 TDCi 120KM 88kW
Rok produkcji 2015
Przebieg:
254 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
5,00
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: Grupa PSA 1.5 TDCi przerobiony z dawniejszego 1.6 - bardzo dobry
5,0
Całokształt
Po przesiadce z Forda Fokusa II generacji C-max okazał się jeszcze przyjemniejszy w prowadzeniu z uwagi na wyżej położone siedzenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po profesjonalnej zmianie mapy silnika na hamowni wystarczający aby dać frajdę z bezpiecznej jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Bezproblemowa z dobrymi przełożeniami.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie i układ jezdny rodem z Fokusa ,czyli rewelacyjny.
5,0
Karoseria
Bez uwag.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra we wszystkich kierunkach.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Jedynie sterowanie mocą wentylatora słabo rozwiązane dwoma przyciskami sprawiające, że trzeba oderwać wzrok od kierunku jazdy. Jedyna mało komfortowa rzecz.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko sprawnie dział z dużym zakresem pracy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 186cm jest ok, chociaż żeby siedzieć najwyżej i w dobrej odległości od pedałów nie można odsunąć się do tyłu przy wersji elektrycznej. Trzeba wypośrodkować.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu z Opel Insygnia, to w C-max jest cisza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Coroczna wymiana oleju i filtrów. Podstawowe utrzymanie jak w każdym aucie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zależy od wersji i wyposażenia, ale Ford oferuje dużo w porównaniu z innymi markami. Skoro kierowcy aut tzw. luksusowych trzymają telefony w ręku to Ford ma połączenie z systemem głośnomówiącym bardzo wysokiej jakości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne poprawki po wcześniejszym użytkowniku. Wymiana bateryjek w czujnikach opon itp.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać, nic się nie dzieje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TDCi 120KM 88kW
[l/100km]