Szukaj

Ocena kierowcy - Ford C-MAX II Minivan Facelifting

Amator59, 8 lat temu
Silnik 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford C-MAX II Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
4,54
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Duża dynamika i odpowiednia moc z tak małego silnika
4,0
Całokształt
Auto godne polecenia dla rodziny z dzieckiem ale i tata znajdzie tu trochę sportowego charakteru.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik świetnie radzi sobie z tym autem. bardzo dobra elastyczność i wystarczająca moc żeby zawstydzić nie jedno 2.0 ;-)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzyni nie mogę nic zarzucić , zmiana biegów jest płynna a lewarek bardzo dobrze współpracuje z kierowcą.
5,0
Układ jezdny
Mimo dość wysokiej bryły auto prowadzi się naprawdę dobrze. układ jezdny jest bardzo dobrze wyczuwalny ale nie meczy kierowcy. W zakrętach nie przechyla się zbytnio.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże szyby , wąskie słupki i duże lusterka boczne oraz w mojej opcji kamera cofania sprawiają że widoczność jest bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki są pod ręka i są bardzo czytelne. Jedyne zastrzeżenie mam do umiejscowienia przycisków oświetlenia wewnętrznego. aby do niego sięgnąć trzeba nienaturalnie odchylić się do tyłu i sięgnąć ręką do podsufitki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzanie i chłodzenie działa bardzo dobrze. wiele nawiewów pozwala na precyzyjne ustawienie. Panel sterowania jest bardzo czytelny i nie trzeba się zagłębiać w instrukcji aby go sprawnie obsługiwać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca, nie ma tu ciasnoty jak np. w Maździe CX-3 . z Tyłu też jest bardzo dużo przestrzeni .
4,0
Wyciszenie
wyciszenie jest na wysokim poziomie , silnika praktycznie nie słychać. jedyny szum pochodzi od opon i lekki pomruk z wydechu. przy prędkościach autostradowych słychać jedynie powietrze obiegające lusterka.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na gabaryty auta i ciężar spalanie jest na dobrym poziomie. koszty serwisu także nie są wygórowane a i wybór ASO jest duży więc mozna negocjować ceny. Są też serwisy , które chętnie zamontują części kupione przez nas.
4,0
Stosunek jakość/cena
Oczywiście ceny katalogowe są mocno zawyżone ale mi udało się dość znacznie urwać z tej sumy i w takim wypadku jakość jest odpowiednia do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na tą chwile nie ma żadnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 EcoBoost 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford C-MAX II Minivan Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford C-MAX II Minivan Facelifting