Szukaj

Ocena kierowcy - Ford C-MAX II Minivan Facelifting

Jachu, 4 miesiące temu
Silnik 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Ford C-MAX II Minivan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW 2015-2019 - Oceń swoje auto
5,00
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Raz zapiekły mi się zaciski tylne, ale to prosta rzecz do naprawy.
5,0
Całokształt
Super auto dla rodziny z dziećmi. Mamy dwójkę i to auto świetnie spisuje się na codzień. Odstawianie dzieci do przedszkola, później odbiór tym autem to czysta przyjemność. Nie żałuję zakupu i jedyne co mnie boli to fakt że nie wychodzi kolejna generacja C-Maxa, bo to jest auto stworzone dla rodziny. Zostanę z nim tak długo jak to możliwe. Silnik mimo wielu skrajnych opinii - 1.0 przy odpowiednim dbaniu (wymiana oleju co 10 tysięcy kilometrów) jest świetny, bardzo oszczędny. Wymieniłem rozrząd przy 170 tysiącach (był od nowości nie zmieniany) i śmigam dalej. Auto pali mi 5 litrów benzyny. Na autostradzie więcej jak trzeba przycisnąć, ale prędkości przelotowe dzięki fajnej skrzyni biegów nie robią na nim wrażenia, 140 można śmigać bez problemu na autostradzie, raz jechałem 170 (oczywiście w niemczech w miejscu dozwolonym) i ciągnął na więcej...
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mimo wielu skrajnych opinii - 1.0 przy odpowiednim dbaniu (wymiana oleju co 10 tysięcy kilometrów) jest świetny, bardzo oszczędny. Wymieniłem rozrząd przy 170 tysiącach (był od nowości nie zmieniany) i śmigam dalej. Auto pali mi 5 litrów benzyny. Na autostradzie więcej jak trzeba przycisnąć, ale prędkości przelotowe dzięki fajnej skrzyni biegów nie robią na nim wrażenia, 140 można śmigać bez problemu na autostradzie, raz jechałem 170 (oczywiście w niemczech w miejscu dozwolonym) i ciągnął na więcej...
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów to jest coś czego brakowało mi w starszych fordach z benzynowymi silnikami. Teraz jest idealnie i auto na trasie się tak nie męczy.
5,0
Układ jezdny
Tutaj miałem ogromne zaskoczenie podczas pierwszej jazdy po zakupie. Miałem wcześniej focusa mk3, a jeszcze wcześniej focusa mk2, jeździłem też C-maxem 1 generacji i obawiałem się że ten cmax będzie się prowadził tak samo jak 1 gena. Ale tu miłe zaskoczenie, bo prowadzi się go lepiej niż focusa mk3. Masz wrażenie jakbyś jechał lekko podwyższonym gokardem, bardzo fajnie trzyma się drogi i zawieszenie sprawia wrażenie jakby sportowego.
5,0
Karoseria
auto ma 7 lat obecnie i żadnych oznak korozji. Bardzo jestem zadowolony z niebieskiego koloru.
Komfort
5,0
Widoczność
Tutaj nie mam nic do zarzucenia, cmax - auto rodzinne, wszystko ładnie widać.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Ford C-MAX II

Liczba wpisów: 22

Ford C-MAX II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ford C-MAX II Minivan Facelifting