Szukaj

Ocena kierowcy - Ford C-MAX II Grand C-MAX

zwierzak, 12 lat temu
Silnik 2.0 TDCi 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford C-MAX II Grand C-MAX 2.0 TDCi 140KM 103kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
4,69
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Wyjątkowo komfortowe na polskich nierównościach bez wpływu na precyzję prowadzenia.
5,0
Całokształt
Dobre auto dla rodziny z 2-ką dzieci. Jeśli potrzebujesz minivana, który prowadzi się jak \"normalne\" auto - to strzał w 10.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajny (sprawdzony przez wiele lat w Mondeo) silnik. Dobrze wyciszony. Moment obrotowy o przewidywalnym przebiegu. Bardzo niski moment obrotowy w okolicach 1000 ob/min wymaga wprawy przy delikatnym ruszaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestrojona do jazdy na codzień i bez szaleństw. Biegi wchodzą bardzo precycyjnie. Gdybym miał sie do czegoś przyczepić to do minimalnie zbyt krótkiej 6-ki (po przesiadce z Vectry gdzie obroty silnika przy \"niemieckich\" prędkościach autostradowycg było o około 500 niższe.
4,0
Układ jezdny
Doskonale być nie może, bo to w końcu wysokie auto i środek ciężkości robi swoje, ale precuzja prowadzenia bez zarzutu. Inna sprawa, że z powodu precyzji układu kierowniczego cierpi nieco średnica zawracania.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobrze - przód i na boki. Nieco gorzej do tyłu. Przydałyby się czujniki cofania...
5,0
Ergonomia
Oceniam na (5) bo wybrałem wersję 5-osobową bez opcjonalnego 3-go rzędu siedzeń. Nieco zbyt mały uchwyt na okulary.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje zimą, chłodzi latem - tzn. jest dobrze. Centralny nawiew nad dźwignią zmiany biegów - często zamykam - przydałaby się płynna regulacja otwarcia w miejsce pokrętła które go tylko otwiera i zamyka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Patrz \"Ergonomia\". Świadomie wybrałem wersję 5-osobową. W 3-cim rzędzie jest po prostu za mało miejsca na kolana i głowę.
5,0
Wyciszenie
Tutaj Ford całkiem dobrze się spisał przejmując system podójnych usczelen w drzwiach po Volvo serii S40/V50 kiedy jeszcze należało do Forda. Mimo że to relatywnie cichy samochów wielbiciele limuzyn moga się przyczepić do szumu wiatri powyżej 160 km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie za mało danych. Spalanie to nie wszystko.
4,0
Stosunek jakość/cena
Żeby było doskonale cena musiałaby byc jeszcze troche niższa. Najtańsza wersja wyposażenia to czysta pomyłka. Cennik powinien zaczynać się od tej zamej ceny minimalnej ale od wersji wyposażeniowej Trend. Być może w kolejnym roku produkcji będzie lepiej gdy wejdą do oferty wersje promocyjne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
\"so far so good\"...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie bez uwag.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Ford C-MAX II

Liczba wpisów: 21

Ford C-MAX II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ford C-MAX II Grand C-MAX