Super frajda z jazdy po wciśnięciu gazu silnik wyrywa do przodu,
nie połyka oleju tylko paliwo.
5,0
Skrzynia biegów
działa bez zarzutów precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
dla mnie wystarcza jak na moje sportowe zacięcie jest ok
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ograniczają szerokie słupki przednie, ale w nowym S-maksie jest jeszcze gorzej.
4,0
Ergonomia
ja lubię gadżety więc nadmiar przycisków na konsoli centralnej mi nie przeszkadza i tak kierowca korzysta z przycisków na kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dmuchawa załącza się z lekkim opóźnieniem, klima automatyczna daje rade czy to zima czy lato
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla czterech osób wystarczająco, w piątkę ciasno, najczęściej środkowy fotel złożony.
5,0
Wyciszenie
przy prędkości autostradowej można swobodnie rozmawiać, żadne stuki ani puki nie docierają z zawieszenia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
aktualny przebieg to 40000km spalanie na trasie Katowice- Poznań autostrada, prędkosci 140km/h zima z włączonym klimatronikiem 21C 8,2l nie jest źle. Generalnie zawsze komputer pokazuje 8.6l czy to miasto czy trasa , maksymalnie wyszło mi 12 na krótkich odcinkach w mieście.
4,0
Stosunek jakość/cena
na razie dobrze,ceny serwisu Forda umiarkowane, pierwszy przegląd 420zł,drugi 520zł, ostatni przegląd po trzech latach z wymianą świec filtrów i oleju około 900zł więcej wydawałem na serwisowanie poprzedniego auta w ciągu jednego roku. Szkoda że nowa wersja po liftingu to wydatek ponad 100 tyś w wer. Titanium poprzednio 85 tyś
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
lewe drzwi tylne suwane troszeczkę ciężko chodzą,dzieci nie mają siły otworzyć ,serwis twierdzi że powodem jest zabrudzenie prowadnicy, problem się powtarza co zimę ,dziwne że tylko lewe