Szukaj

Ocena kierowcy - Ford C-MAX I

Cmax, 10 lat temu
Silnik 1.8 Duratec 125KM 92kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 127 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Ford C-MAX I 1.8 Duratec 125KM 92kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
2,38
42% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : To jest super.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : nie palil
Karoseria : trzesace uszczelki drzwi przednich
2,0
Całokształt
W pierwszym roku co miesiac wizyta w ASO. Pierwsza awaria (nie odpalał) przy 50 km na liczniku.I tak bez przerwy. Przez 3,5 roku uzytkowania zaliczyl lawete 5 razy. Chetnie pozyczalem go kumplom, majac nadzieje, ze ktorys go w koncu skasuje. Niestety nie udalo sie. Po 50kkm bral olej. Kiepskie hamulce. Po przesiadce z Mazdy malo nie wjechalem w tylek innego auta przy pierwszej jezdzie. Uszczelki w przednich drzwiach tak halasowaly, ze nie nie ma znaczenia swist powietrza z zewnatrz czy szum opon. ASO nie umialo sobie z tym poradzic. Wymiana uszczelek skutkowala na dzien, dwa. Birorac pod uwage koszty napraw i zuzycie paliwa to sie bardziej oplaca wynajac Mesia S-klasę do codziennego uzytku.
Wrażenia
2,0
Silnik
po 50kkm bral 1l oleju na 5kkm
3,0
Skrzynia biegów
do audi nie ma porównania
5,0
Układ jezdny
zawieszenie jest naprawde niezle
Komfort
3,0
Widoczność
za duze slupki z przodu,
3,0
Ergonomia
duza ilosc schowkow, ale kiepska kanapa z tylu Plus to ogrzewana przednia szyba i automatyczne wycieraczki i fotochromatyczne tylne lusterko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima mnie nie zachwycala. Uzywalem recznych nastawow. Bardzo czesto, co 3-4 miesiace, trzeba bylo wymieniac filtry i odkazac. ZApasowa dojazdowke musialem zawinac w foliowy worek. Nie wiem co to za guma byla, ale walilo jak bym zdechlego kota wozil.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca dobrze pasazer z przodu tez ok, ale tyl kiepski
1,0
Wyciszenie
uszczelki w przednich drzwiach tak halasowaly, ze nie nie ma znaczenia swist powietrza z zewnatrz czy szum opon.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Birorac pod uwage koszty napraw i zuzycie paliwa to sie bardziej oplaca wynajac Mesia S-klasę do codziennego uzytku.
1,0
Stosunek jakość/cena
za podobna cene mozna kupic Mondeo, które jest mniej awaryjne
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszczelki drzwi, niby *******a, ale zupelnie zniszczylo to mozliwosc uzytkowania auta. Zdechl mechanizm sterowania jednego lusterka. wymiana zarowki wymaga demontazu reflektora
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W pierwszym roku co miesiac wizyta w ASO. Pierwsza awaria (nie odpalał) przy 50 km na liczniku.I tak bez przerwy. Przez 3,5 roku uzytkowania zaliczyl lawete 5 razy. Chetnie pozyczalem go kumplom, majac nadzieje, ze ktorys go w koncu skasuje. Niestety nie udalo sie. Po 50kkm bral olej. Kiepskie hamulce. Po przesiadce z Mazdy malo nie wjechalem w tylek innego auta przy pierwszej jezdzie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Duratec 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford C-MAX I 1.8 Duratec 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
7,9
l/100km
11,0
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford C-MAX I