Jak na osiemnastoletni samochód jestem pod wrażeniem.
4,0
Skrzynia biegów
Płynnie zmienia biegi, bez szarpnięć.
3,0
Układ jezdny
Cóż mistrzem slalomu to Bronco II z pewnością nie jest. Jednak całkiem wygodny jak na terenówkę. Muszę wymienić resory, bo poprzedni właściciel dołożył jedno pióro.
Komfort
5,0
Widoczność
Zarówno do przodu, jak i do tyłu.
4,0
Ergonomia
Przeszkadza mi jedynie umieszczenie włącznika wycieraczek z lewej strony. Poza tym jest dobrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zarówno z przodu jak i z tyłu miejsca jest wystarczająco, choć na pewno nie tak dużo jak możnaby było się spodiewać patrząc na rozmiary zewnętrzne Bronco II. Przednie fotele są wygodne, tylna ławeczka niezbyt.
4,0
Wyciszenie
szczerze mówiąc myślałem, zę to głośny samochód, czasami narzekam, że jest zbyt cichy bo nie słyszę dobrze pomruków V6.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani w eksploatacji to on nie jest. Spalanie na gazie, przy dość delikatnej jeździe to 17 l/100 km w mieście. NA trasie - około 14l/100 km LPG. Poza tym na niektóre części trzeba poczekać. Z pewnością nie jest to awaryjny samochód - trwała i solidna konstrukcja. Ma jeden szkopuł - jest wywrotny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ford Bronco II, nie jest samochodem awaryjnym, dlatego nie sprawia kłoptów. Mogą wystąpić problemy z niektórymi częściami. Jednak w dobie internetu i rozwijającą się gałęzią usług mechanicznych dla samochodów amerykańskich w Polsce, eksploatacja takiego auta jest coraz łatwiejsza. Tak naprawdę nie sprawia już problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 140KM 103kW
[l/100km]