Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Uno II

Tomasz z Rudy Śląskiej, 17 lat temu
Silnik 1.4 i.e. 70KM 51kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Fiat Uno II 1.4 i.e. 70KM 51kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
2,77
31% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
myślę, że jak na moje podejście do auta - nie unikam warsztatu, załatwiam naprawy jak tylko coś nawala i ich nie zaniedbuję to samochód ten a właściwie jego jakość pozostawia sporo do życzenia, nie da się jednak ukryć, że pakowność, dynamika i niewygórowany apetyt na paliwo częściowo rekompensuje te braki uważam, że Włosi powinni jednak robić pizzę i ser parmeński a auta zostawić specjalistom
Wrażenia
4,0
Silnik
dynamiczny, kulturalna praca przy dobrej regulacji LPG
3,0
Skrzynia biegów
mam odwieczne problemy z biegiem wstecznym - trudności we wrzucaniu a mechanicy rozkładają ręce
1,0
Układ jezdny
zawieszenie nie na polskie drogi, delikatne, bardzo awaryjne, skrzypi, stuka i denerwuje
Komfort
4,0
Widoczność
tutaj prawie nic do zarzucenia poza miniaturowymi lusterkami bocznymi - sprawę załatwiają szkła asferyczne
2,0
Ergonomia
centralny zamek i siłowniki szyb przednich przy temperaturach zimowych często odmawiają posłuszeństwa, ogrzewanie kabiny pozostawia dużo do życzenia, uszczelki drzwi wymagają stałej kontroli bo w zimie zamarzają a w czasie deszczu woda leje sie do środka, woda może się też pojawić w kabinie przez źle skonstruowany kolektor odbioru spod przedniej szyby - kanał odpływowy jest za wąski i często zapycha się co przy mocnej ulewie skutkuje paroma litrami wody pod nogami... bez komentarza
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak ciepłego nawiewu na twarz i korpus, trudności z opanowaniem parowania przedniej szyby nawiewem
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tak małe auto sporo miejsca w środku i pojemny bagażnik z dużym łukiem załadunku, siedzenie wygodne krótkie pasy z tyłu do zapięcia fotelika dla dziecka
1,0
Wyciszenie
przy ponad 100 możesz spokojnie podarować sobie radio...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak ktoś nie ma ciężkiej nogi to LPG: miasto 10 , trasa przy około 90 km/h 7,5 a na autostradzie koło 9,5 litra na 100 w kwestii napraw to mam duże doświadczenie :) wymieniłem w tym aucie już chyba wszystko, choć ceny części są bardzo przystępne (sporo zamienników) to nie nazwał bym tego samochodu mało awaryjnym - głównie zawieszenie, hamulce i układ wydechowy i wszędzie panosząca się rdza na progach, drzwiach i nadkolach - firmowe zabezpieczenie antykorozyjne to nieporozumienie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasami dwa albo więcej razy w miesiącu jest w warsztacie - nieraz chodzi faktycznie o drobiazgi ale to denerwuje
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie zdarzają się nagminnie ale jak już pisałem zawieszenie, hamulce, wydech i blacha to najczęstsze powody poważnych napraw jednostce napędowej natomiast ja osobiście nie mam nic do zarzucenia przy 150000 przejechanych nie dolewam półsyntetyka między wymianami

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i.e. 70KM 51kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Fiat Uno II

Liczba wpisów: 28

Fiat Uno II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Fiat Uno II