UNO VAN - silnik bardzo dobry i elastyczny, dobrze się prowadzi, niestety sporo awarii ale jakoś dziwne - zawsze gdy zbliża się przegląd, i oczywiście RDZA
Wrażenia
5,0
Silnik
Mając 70 KM mocy i małą wagę ma bardzo dobre odejście - można się ścigać z dobrymi autami - dobry i silnik
3,0
Skrzynia biegów
aby "wsadzić" wsteczny należy najpierw ruszyć do przodu a dopiero wsteczny. Pozostałe biegi ok, według mnie dobre przełożenia.
4,0
Układ jezdny
stuki z zawieszenia, znosi tył przy ostrych i szybkich zakrętach. Wjedzie wszędzie gdzie chcę, lepiej się go prowadzi po polskich wspaniałych drogach niż mojego PONTIACA.
Komfort
4,0
Widoczność
UNO VAN z kratą i zaklejonymi tylnimi szybami a więc do tyłu niezbyt.
3,0
Ergonomia
zapalniczka do tej bryki jest opcją, brak wskażnika temperatury,
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nadmuchu bezpośredniego ciepła na kierowcę i pasażera nie ma, nie było i nie będzie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu kierowca jak i pasażer tylko do 180cm wzrostu. Na pace wiozłem 5 osób.
4,0
Wyciszenie
tylko stuki z zawieszenia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy mojej dosyć ciężkiej nodze 8.5L gdzie większość jazdy po mieście - to całkiem dobrze
4,0
Stosunek jakość/cena
całkiem dobry za tą cenę
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki świateł - zdarza się że 2 w ciągu dnia, o podświetleniu deski rozdzielczej już zapomniałem, 2 razy wyciek z chłodnicy do wnętrza samochodu,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
korniki zjadły dzwi i numer nadwozia, na 170tyś km - 5 tłumików gdzie jeden wytrzymał 5 dni, chyba z 7 razy rozleciał się alternator, poduszki tylnich amortyzatorów do bani, pękł pasek rozrządu a więc było holowanie, sprzęgło, problemy z pompą paliwa,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i.e. 70KM 51kW
[l/100km]