Inne
: Koszty części - jednak częstotliwość ich wymiany psuje ten różowy obraz.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Karoseria
Układ hamulcowy
3,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
20 tysięcy przed terminem zsunął się pasek rozrządu z winy puszczającego napinacza (luzowanie się paska to norma w tych silnikach).
No i ambaras gotowy pogięte zawory.
3,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Szalenie niepewne zachowanie zarówno w zakrętach jak i na prostej drodze przy prędkościach pow 120 km/h
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z aut, które dotychczas miałem gorszy był tylko maluch.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 1.4 spali wszystko. Producent zresztą nie ukrywa tego i podaje w instrukcji spalenie w ruchu miejskim dla wersji 1.4 na poziomie 9.4 litra. Dla mnie paranoja
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto dla ludzi o stalowych nerwach, ilość drobnych usterek pomimo tanich części powoduje duże obciążenie dla budżetu. Mówiąc krótko: na ekonomiczność auta składa się ekonomiczne spalanie, niska usterkowość - UNO 1.4 nie wywiązuje się z powyższego. I na koniec moja rada dla szukających taniego auta: chcesz się wkur..ać to kup Uno jak zobaczysz jak ulega biodegradacji to szlag cię trafi. Pozdrawiam AntyfanUNO
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niedomagający przełącznik zespolony przy kierownicy, rozlatujące się wkładki zamków,
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria rozrządu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i.e. 70KM 51kW
[l/100km]