Układ elektryczny
: Silnik przedniej wycieraczki jest bardzo awaryjny i drogi (400zł)
Inne
: Mi na przykład wytarł się kluczyk i nie mogłem zapalić swojego Uniaka ale na szczęście mam zapasowy.
4,0
Całokształt
Jestem do mojego Uniaka bardzo przywiązany i jak narazie nie zamieniłbym go na nic innego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Odkąd posiadam swojego Uniaka, (tankuję go 98 i raz jak za mocno go przycisnąłem to poszła mi uszczelka od dekla, i cieknie lekko przy rozżądzie ale to nic poważnego. Silnik w tym autku jest bardzo dobry mam wersję fire czyli monowtrysk i nie raz potrafię zakoczyć pod światłami dużo lepsze fury.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, cicha, bezawaryjna.
3,0
Układ jezdny
Zdecydowanie a niski samochód jak na polskie drogi, już dwa razy urwałem przedni tłumikzaraz za kolektorem.
Poza tym prowadzi się nieźle, nie buja na zakrętach tylko siada nieco przy ostrych hamowaniach.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko OK
4,0
Ergonomia
Poprawiłem kilka szczegułów i teraz jest wporzo.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko byłoby OK gdyby nie fakt że ciepłe powietrze leci jedynie na nogi lub szybę a ze środkowych wylotów nie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W wersji 3 drzwipwej jest naprawdę sporo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście przy moim bucie 8-9l w trasie 5,5-6,5, części jak i naprawa do tego autka są naprawdę bardzo tanie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi się psują ale łatwo je naprawić nawet we własnym zakresie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł w trasie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]