silnik wystarczajaco mocny do jazdy w miescie i spokojnie na trasie o ile nie obciazymy samochodu powyzej okolo 200kg. bardzo ekonomiczny i trwaly jak na 1 litr pojemnosci.
2,0
Skrzynia biegów
skrzynia dosc dobrze zestopniowana ale bardzo zle wykonana, problemy z biegiem wstecznym
3,0
Układ jezdny
belka skretna z tylu zle reaguje na szybkie zmiany obciazenia, nie wolno jej obciazac jesli chcemy szybko pokonywac zakrety. niski komfort resorowania, szkoda ze nie ma z przodu stabilizatora jak w 1.4
Komfort
4,0
Widoczność
widocznosc bardzo dobra we wszystkich kierunkach, lusterka maja jednak spore martwe pole
4,0
Ergonomia
wygodny i w miare pojemny
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentelycaja nie jest mocna strona auta, silnik w zime szybko sie nagrzewa i jest od razu cieplo, ale w lato wnetrze trudno jest wystudzic zwlaszcza w miescie gdzie nie ma pedu powietrza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo przestrzeni z przodu, gorzej z tylu
3,0
Wyciszenie
glosna praca zawieszenia i skrzyni, slabe wyciszenie z zewnatrz
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochod malo pali, ubezpieczenie tanie, czesci zamienne latwo dostepne
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
uszczelki pod pokrywa zworow sa za niskie, po wymianie przez kilka tys. jest dobrze, pozniej notoryczne wycieki oleju, koroduje uklad hamulcowy z tylu i tlumik koncowy, "strzela" korektor sily hamowania
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic wiekszego nie powinno sie zepsuc. uwaga na duze kaluze i mycie silnika, latwo zalac, a to unieruchomi auto. rdza! rdza! rdza!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]