Jak na starszą konstrukcję ok, trzeba zadbać o konserwację blach, poza wymianą normalnych części eksploatacyjnych wymieniłem tylko jedną linkę hamulca ręcznego, moduł zapłonu, górne poduszki tylnych amorów, oczywiście klocki. Ogólnie nie jest źle.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 1.0 Fire bardzo dobry, od początku do teraz (106 tys. km) nie bierze oleju, przy pilnowaniu wymian oleju i filtrów służy niezawodnie
3,0
Skrzynia biegów
Trzeba z czuciem przełączać z jedynki na dwójkę, czasami wsteczny ciężko wchodzi, poza tym ok.(od czasu do czasu dobrze jest przesmarować WD-40 wszystkie łączenia cięgien zmiany biegów-dużo lżej wchodzą wtedy biegi)
3,0
Układ jezdny
Przeciętnie, stuka i hałasuje, szybko niszczą się amortyzatory i poduszki górne tylnych amortyzatorów
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra, trochę małe lusterka
4,0
Ergonomia
Jak na tak starą konstrukcję wszystko na swoim miejscu
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabe ogrzewanie, wentylacja również nie najlepsza, przednia szyba długo jest zaparowana, tylne boczne praktycznie cały czas ( przy wilgotnej pogodzie oczywiście)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca zaskakująco dużo
3,0
Wyciszenie
Powyżej 100 km/h słychać wyraźnie opływające powietrze, hałas zawieszenia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy delikatnej jeździe bardzo oszczędny, częsći tanie, ogólnie ekonomiczne autko.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze można kupić niezłe autko (tylko musi być z dobrych rąk)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go od nowości, poza kilkoma drobiazgami ok.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zdarzyły mi się jeszcze żadne poważne usterki
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]