mozna w uno sie czepiac blachy , ale jak ktos umie czytac instrukcje obsl. to wie ze jest am wzmianka o konserwowaniu auta . faktem jest to ze blache ma ocynka ale , no wlasnie zawsze jakies ale , drzwi fata uno posiadaja niejako wade fabryczna tzn krawadzie blach na dole drzwi sa pozawjane jedna na druga dosc niefartownie przez co otwory odplywowe sa za wysoko i lubi w dzwiach stac woda przez co po pewnum czsie mamy na zewnatrz nie mile bable z którymi nie da sie nic zrobic ,po prostu gdy si pojawia jest zapozno od dolu jest juz tylko lakier , krótko uno gnije od srodka . jak ktos go w pore zakonserwuje moze spac spokojnie
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]