Niestety gaz robi swoje, uszczelka pod głowicą padła przy okazji 3 zawory wybite i prawie wszystkie prowadnice. Uszelniacz wału korbowego. Silnik krokowy sonda Lambda. I jest coraz gorzej.
3,0
Skrzynia biegów
Jednak przycinają się biegi. Beznadziejnie rozwiązany system wodzików szybko padają.
2,0
Układ jezdny
Od 100 tyś. jak zaczą padać to końca niewidać 3 komplety wachaczy 2 maglownica, drążki kierownicze. Rzucam to jednak na karb naszych polskich dróg.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciężko zchodzi para z szyb, długo się nagrzewa w środku. Brak nawiewu ciepłego powietrza z środkowych nawiewów. I co cię często zdarza pełno wody w środku stoii na dywanikach, a co najdziwniejsze podłoga cała.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Jak się zagrzeje
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód bardzo ekonomiczny na gazie ok 7.5 na setke, bęzyna ok 6.5, na trasie nawet poniżej 5.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma drobnych są tylko ogromne!!!!!!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie ma miesiąca żeby coś nie walneło. Po roku za wydane pieniądze na naprawy miałbym drugiego Uniaka nowszego.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]