Świetny na pierwszy samochód lub dla kogoś kto dba o stan własnej kasy. PO założeniu LPG idealny na wszelkie dalekie trasy. Chyba go nie sprzedam - ewentualnie podaruję komuś w rodzinie...
Wrażenia
4,0
Silnik
Przydałby się trochę większy moment...
3,0
Skrzynia biegów
Ma okresy bardzo "ciężkiego wchodzenia", poza tym czasem trudno włączyć wsteczny. Trzeba regularnie smarować przeguby mechanizmu zmiany biegów, bo woda z kratki pod szybą spływa wężekiem prosto na te przeguby.
4,0
Układ jezdny
Nieco twardy, ale z rozsądną jazdą amortyzatory i sworznie wahacza wytrzymują długo.
Komfort
4,0
Widoczność
Wadą jest pojedyncza wycieraczka przednia.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bardzo dobre, wentylacja nieco słaba w upalne lato.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet na 198 cm wzrostu... ;)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciekła uszczelka pod pokrywą głowicy, ale kosztuje 20 zł i po dokręceniu kluczem dynamometrycznym wyciek zniknął.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana wahacza po 90000 km, regulacja luzu zaworowego 1 zaworu po 80000 (LPG podpala jeden zawór), tłumik po 80000 km. Warto założyć stabilizator przedniego zawieszenia - samochód zupełnie inaczej zachowuje się na zakrętach.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]