Jak na silnik zasilany gazem (inst. 2 generacji) dysponujący mocą 45KM, przyspiesza całkiem nieźle. W pełni obciążony znacznie gorzej.
3,0
Skrzynia biegów
Trochę nieprecyzyjna i zbyt długie skoki dźwigni.
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzi się wysoko i sporo widać. Uwaga na martwe strefy w lusterkach. Jeśli nie spojrzysz przez ramię, możesz zrobić sobie i komuś "kuku".
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
W moim egzemplarzu wykruszyło się mocowanie zasilania ogrzewania tylnej szyby. Mam też kłopoty z nawiewem powietrza - jest nieszczelny. Nagrzewa się długo, a latem jedynym sposobem na jako taki komfort termiczny jest "zimny łokieć" :) przy otwartym oknie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Oczywiście jak na klasę samochodu. Przestrzeni jest więcej niż w większości samochodów segmentu B, kosztujących znacznie więcej.
4,0
Wyciszenie
Przy jeździe z prędkością do 120km/h jest nawet ciszej niż w autach wyższej klasy (np. megane 1.4 ´96)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód za grosze, na gazie jeździ za grosze, części tanie jak barszcz, dużych awarii nie miałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezłe, ekonomiczne autko za grosze.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierdółki się psują często.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnej poważnej awarii. Raz urwałem tłumik na polnej drodze, ale to raczej moja wina - to nie Rav4 :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]