prawie wszytko dobrze lecz niestety - korozja drzwi
Wrażenia
4,0
Silnik
trzeba pamiętać, że toto ma tylko 999ccm i silnik konstruowany był naście lat temu, jest dość żwawy, zwlaszcza jesli jeździ się w dwie osoby
4,0
Skrzynia biegów
nie wiem skąd te komentarze o kiepskim właczaniu biegów. Może to brak wyczucia kierowcy, albo mnie trafił się dobry egzemplarz. Zalałem olej półsyntetyczny i nie narzekam. Niestety skrzynia nieco cieknie, co wg mechanika jest typowe dla UNO- ten typ tak ma.
4,0
Układ jezdny
samochód nie jest sportowy, to fakt, jednak na zakrętach nie wyrzuca przy byle prędkości, hamulce dość dobre do 100 km, powyżej mozna mieć wrażenie że się zepsuły. Moim zdaniem hamulce są trwałe na fabrycznych klockach zrobiłem 75 tyś, sam byłem ździwiony, nie ma wycieków. Ciągłe problemy z hamulcem ręcznym
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu dobra, niewielkie martwe pole w przednich słupkach to plus, na boki też nieźle, chyba że pasażerka z przodu ma bujną czuprynę, do tyłu dobrze, łatwo wyczuć samochód i czujnik parkowania jest zupełnie niepotrzenym wydatkiem.
Fotel kierowcy jest dość wysoko stąd też przyzwoita widoczność.
3,0
Ergonomia
na dłuższe trasy trzeba mieć zdrowie, zaczyna boleć kręgosłup, i drętwieje prawa noga, siedzisko zbyt krótkie, oparcie za miekkie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja przyzwoita, mankamentem jest dziwne ogrzewanie, nie mozna go ustawić by grzało z przednich nawiewów, taka "uroda" tego modelu,grzeje na szybę i nogi, ale w czasie ostatnich 30 stopniowych mrozów na 400 km trasę na narty wystarczyło, choć chciałbym by było cieplej, w normalnych warunkach gotują się j...ka.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu dość miejsca, z tyłu wystarczy dla dzieci i niezbyt otyłych osób, samochód sprawia wrażenie, że jest większy w środku niż wydaje się to z zewnątrz, bagażnik bardzo pakowny, szczególnie odczywa się to po zostawieniu w domu tylnej półki
3,0
Wyciszenie
kiedyś było ciszej, ale ostatnio zaczeły się stuki pod konsolą, silnik nie jest głośny stąd też nie można nażekać do 110km/h,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w serwisie tylko dwa pierwsze przeglądy - do 30 tyś. Za drogie, nic nie robili i kroili kasę. Trzeba robić zalecone czynności obsługowe gdzie indziej, znacznie taniej, a czynności nie wymagają umiejętności serwiu, potrzeny tyklo rzetelny mechanik
5,0
Stosunek jakość/cena
no cóż samochód nie jest nowoczesny i ładny, ale za takie pieniadze wart uwagi, zwłaszcza jesli ktoś nie przykłada wagi do "prestiżu" jego użytkownika
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mankamenty , mechanizm tylnej wycieraczki, ogrzewanie tylnej szyby - problemy styków pokrywy bagażnika, hamulec ręczny- ciągłe problemy, nie hamuje, naprawy- czyszczenie przynoszą krótkotrwałą poprawę, wyciek ze skrzyni biegów - podobno typowe
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem, zawsze dojechałem do miejsca przeznaczenia, nigdy nie korzystałem z serwisu w trasie - brak takiej potrzeby
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i.e 45KM 33kW
[l/100km]